Mobilny Urzędnik
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach uzyskał certyfikat „ Mobilny Urzędnik. Poprawa dostępności i usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”. Usługa ma na celu likwidację barier dla osób niepełnosprawnych w załatwianiu spraw urzędowych.
Z usługi mogą skorzystać osoby które:
- posiadają orzeczenie o niepełnosprawności w znacznym stopniu, umiarkowanym lub w lekkim stopniu,
- posiadają orzeczenie o całkowitej lub częściowej niezdolność do pracy,
- posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, wydanym przed ukończeniem 16 roku życia,
- są w wieku 65+,
- są osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
- są osobami zależnymi 15+,
- są opiekunami faktycznych osób zależnych,
- są opiekunami z pieczy zastępczej.
Warunek
Warunkiem bezpośredniej pomocy i wsparcia jest brak możliwości osobistego stawiennictwa w Urzędzie, a także o ile charakter sprawy na to zezwala – brak możliwości wsparcia i pomocy osób najbliższych oraz udzielenia pełnomocnictwa.
Podczas wizyty możesz złożyć:
- wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów,
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości,
- informację o gruntach,
- informację o lasach,
- informację o nieruchomościach i obiektach budowlanych,
- deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Jeśli chcesz się umówić na wizytę to:
zadzwoń 297516540 w godzinach od 7.30- 15.30
lub wyślij e-mail ze zgłoszeniem na adres: sekretariat@chorzele.pl
W zgłoszeniu podaj:
- temat sprawy,
- imię i nazwisko,
- adres,
- numer telefonu.
Podczas rozmowy telefonicznej zostaniesz poinformowany o przetwarzaniu danych osobowych, a podczas wizyty powinieneś podpisać Informację o przetwarzaniu danych osobowych dla osób korzystających z usługi „Mobilny Urzędnik” oraz oświadczenie o:
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby skorzystania z usługi „Mobilny Urzędnik”,
zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych,
upoważnieniu do skorzystania z bezpłatnej usługi „Mobilny Urzędnik” na podstawie §3 Regulaminu pracy „Mobilnego Urzędnika” w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach.
Termin wizyt
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Udzielimy wszelkich wyjaśnień oraz ustalimy termin wizyty. Wizyty odbywają się w każdy wtorek w godzinach od 10.00 do 14.00.
Jeśli nie możesz się spotkać
Poinformuj nas o tym dzień wcześniej. Przełożymy wizytę na inny termin. Kiedy Mobilny Urzędnik będzie musiał przełożyć wizytę, poinformuje Cię o tym. Nie później niż na 2 godziny przed wizytą.
Usługa „Mobilny Urzędnik” jest bezpłatna.
Regulamin„ Mobilny Urzędnik” do pobrania poniżej:
Regulamin Mobilny Urzednik – pobierz plik (docx, 33 KB)