9 października w Urzędzie Miasta i Gminy Chorzele odbyło się ważne spotkanie z sołtysami oraz prezesami OSP. Tematem były nowe zasady korzystania ze świetlic wiejskich i remizo-świetlic. Zastępca burmistrza Michał Wiśnicki przedstawił propozycje dotyczące zarządzania tymi ważnymi dla społeczności obiektami.
Cennym punktem było wysłuchanie uwag i propozycji ze strony sołtysów oraz prezesów, co pozwoli na stworzenie modelu działania tych obiektów, który będzie odpowiadał potrzebom naszej społeczności.
Przed podjęciem ostatecznych decyzji, każdy z sołtysów i prezesów ma czas na zapoznanie się z nowymi zasadami i przygotowanie swoich propozycji na kolejne spotkanie. Wierzymy, że współpraca i dialog pozwolą na najlepsze uregulowanie kwestii użytkowania naszych świetlic, które są sercem naszych lokalnych społeczności.
Na propozycje czekamy do 31 października.
W spotkaniu uczestniczył również Łukasz Roman, pracownik ds. zarządzania nieruchomościami.

 

13

Przeszukaj stronę

Treść | Menu | Dostępność